2017. július 18., kedd

LÁSZLÓ ZSUZSA TE MEG ÉN műsora az M3-as csatornán 2017. július 24-én 13 óra 5 perckor

SI

Immár több mint harminc éve forgattam a Magyar Televízióban a TE MEG ÉN
c. műsoromat.

Most megismétlik: 2017. július 24-én az M3-as csatornán 13 óra 5
perces kezdéssel.

Tiszta szívvel ajánlom mindenkinek, aki szereti az őszinte érzelmeket,
a verset a zenét, a táncot és a kiváló előadókat.

Szerkesztőként Paul Geraldy vers sorozatából ( Kosztolányi Dezső
fordításaiban) Piros Ildikó és Bács Ferenc előadásában kértem meg a
produkcióra a két kiváló művészt. A versek között Szabadi Edit-Lőcsey
Jenő balettművészek, Farkas Katalin-Berkes János operaénekesek,

Ferenczy Éva- Gergely Róbert énekes-színészek előadásában világhírű
örökzöldek csendülnek fel, zongorán Gyarmati István és együttese kísért.
A vezető operatőr Márk Iván, a rendező Bodnár István volt.

Sok műsort szerkesztettem annak idején a Magyar Televízióban, őszintén
mondom, hogy kevés produkciónkban leltem annyi örömet, mint ebben. Azt
hiszem, hogy aki ma megnézi, annak is valódi élményt jelent majd a TE
MEG ÉN műsor adása.

László Zsuzsa - szerkesztő